कान्तिपुरपछि एभिन्युज, न्युज २४ र प्राइम टिभी पनि बेटिङ कम्पनीको खुलेआम प्रचारमा

Arrow

काठमाडौं – नेपालमा कानुनले पूर्णतः प्रतिबन्ध लगाएको अनलाइन सट्टेबाजी (बेटिङ) को प्रचारमा नेपाली टेलिभिजन च्यानलहरू संलग्न भएका छन्। कान्तिपुर टेलिभिजनले अवैध बेटिङ प्लेटफर्म मेलबेट (Melbet) को छद्म विज्ञापन प्रसारण गरेर आलोचना खेपिरहेको बेला एभिन्युज, न्युज २४ र प्राइम टिभीजस्ता अन्य च्यानलले पनि सोही प्लेटफर्मको प्रचारलाई निरन्तरता दिएका छन्।

Arrow

यी प्रमुख टिभी च्यानलहरूले आफ्नो समाचार प्रसारणका क्रममा समाचारवाचिका बस्ने डेस्कमा रहेको ल्यापटपमा ‘MELBAT LIVE’ लेखिएको लोगो प्रष्ट रूपमा देखाएका छन्। ‘मेलबेट’ (Melbet) को ‘e’ अक्षरलाई ‘a’ बनाएर ‘मेलब्याट’ (Melbat) को नाममा गरिएको यो प्रचार प्रतिबन्धित प्लेटफर्मलाई घुमाउरो पाराले दर्शकमाझ पुर्‍याउने स्पष्ट प्रयास हो।

Arrow

के हो सरोगेट विज्ञापन?

Arrow

सरोगेट विज्ञापन भनेर चिनिने यो रणनीतिले फरक नाममा जुवा खेल्ने जस्ता गैरकानूनी गतिविधिहरूलाई बढावा दिन्छ। स्थानीय ब्रान्डिङ र डिजिटल वालेट लोगोहरू मार्फत नेपाली प्रयोगकर्ताहरूलाई आक्रामक रूपमा लक्षित गर्ने मेलबेटले कानुनी प्रतिबन्धहरू बाइपास गर्न यसको फाइदा उठाउँछ। मेलबेटका ९९% भन्दा बढी प्रयोगकर्ताहरू नेपाली छन्, जसले प्लेटफर्मको पहुँचलाई प्रकाश पार्छ।

कानुनी उल्लङ्घन र नियामक मौनता

Arrow

नेपाली कानूनले सबै प्रकारका जुवा र यसको प्रवर्द्धनलाई कडाइका साथ निषेध गर्दछ। यी विज्ञापनहरू प्रसारण गरेर, च्यानलहरूले जुवा ऐन, २०२० र विज्ञापन (नियमन) ऐन, २०७६ को प्रत्यक्ष उल्लङ्घन गरिरहेका छन्। बेटिंग साइटहरूमा नियामक प्रतिबन्धको बावजुद, मेलबेट जस्ता प्लेटफर्महरू कमजोर निरीक्षण र मिडियाको संलग्नताले गर्दा सञ्चालन भइरहेका छन्। यसले मिडिया नैतिकता र जवाफदेहिताको बारेमा गम्भीर चिन्ताहरू खडा गर्छ।